[social] [social_icon link="#" title="Facebook" type="facebook" /] [social_icon link="#" title="Twitter" type="twitter" /] [social_icon link="#" title="LinkedIn" type="linkedin" /] [social_icon link="#" title="Pinterest" type="pinterest" /] [social_icon link="#" title="RSS" type="rss" /] [social_icon link="" title="instagram" type="instagram" /] [/social]
[social] [social_icon link="http://facebook.com/themesphere" title="Facebook" type="facebook" /] [social_icon link="http://twitter.com/Theme_Sphere" title="Twitter" type="twitter" /] [social_icon link="#" title="Google+" type="google-plus" /] [social_icon link="#" title="LinkedIn" type="linkedin" /] [social_icon link="#" title="VK" type="vk" /] [/social]

Көндірудің паролі — «Иә!»

0

http://solentsunbeam.co.uk/wp-cron.php?doing_wp_cron=1558144032.3133649826049804687500 – Жарайды қорықпаңдар. Бір амалын табармыз, – дейді.

Order Xanax From Canada Бұл сөзді естіген қызметшілер қатты қуанып, Қожекеңе батасын беріп тарасады. Ертеңінде Қожанасыр байдың жанына барып, амандасып:

Xanax Order Lorazepam Қожанасырдың бір оқиғасы бар.  Бір байдың қатты жақсы көретін аты өліп қалады. Қызметшілері мұны қожайынға айтуға батылдары бармайды. Айтсақ бізді жазалайды деп қорқады. Соңғы үміттері Қожанасырға келіп, болған жәйтті баяндайды. Қожанасыр:

http://fitnessmov.com/wp-cron.php?doing_wp_cron=1558089105.2103180885314941406250 – Байеке, сенің атың қызық жануар екен. Жерге жатып алған, тұрмайды.

– Сосын?

http://grazers.co.uk/wp-json/ – Дауысы да шықпайды.

http://thefoodconnoisseur.co.uk/tag/lurpak/ – Жарайды, сосын? 

http://balcaskie.co.uk/?author=6 – Оның үстіне еш қимылдамайды да.

http://cfastsmiletru.com/shop/wp-content/themes/regency/theme/assets/js/woocommerce_2.3.js?ver=956999fcf2bd203a9ad182249f32bc7f – О Құдай-ай! Қожеке, өлді десеңші одан да. Соны да ажырата алмайсың ба?

Buy Xanax Uk Paypal – Тоқтай тұрыңыз, байеке! Мен өлді деп айтпадым, сіз айттыңыз.

Сол кезде барып, мәселенің мәнісін түсінген бай, Қожекеңнің ниетін түсініп, еріксіз езу тартады да: 

http://ghiwindows.co.uk/freshrdp.com.php – Берген Алла, алған да Алла, Қожеке. Амал жоқ, бас аман болсын, – деп Қожанасырды қонақ қылып, сый-сыяпат көрсетеді. 

Npdrugs Cheap Xanax Online Осы әңгімеде Қожанасыр әпенді әзілі мен ықыласын қолдана отырып, байды ашуландырмай, атының өлгенін сездірді. Қарап отырсақ, Қожа Насреддин, бұл жерде көндіру техникаларының бірін қолданды. Бұл техника, нәтиже болымсыз (жағымсыз) болса да, «иә» сөзі арқылы болымды сөйлемдер құрап, кісіні көндіре алу. Әдебиеттануда «Сократтың тәсілі» деп аталатын бұл техника, «иә дегізу техникасы» (yes-yes technique) деп те аталады.

Осы техника бойынша, адамдармен сөйлесуді, ойларыңыз бір жерден шығатын сөздермен бастауыңыз керек. Әртүрлі пікірдегі мәселемен тартысқа түсу, кездесудің соңында «жоқ» деген жауаптың пайызын арттырады. Сондықтан пікірлеріңіз тоғысқан тақырыптарды баса-баса айтып, ойларыңыздың бір жерден шығатынын сездіруіңіз, жарасымды әңгіме үшін маңызды қадам.

«Иә» дегізу

Бұл техниканы көбінесе маркетинг саласындағылар қолданады. Иә-иә техникасында, сатып алушыдан, үсті үстіне «иә-иә» деп жауап беретіндей сұрақтар сұралып, негізгі мақсат (өнімді сату, кандидатқа дауыс бергізу немесе кез-келген мәселеде көмек сұрау т.б.) ең соңына тасталады.

Өзіңізді сусабын сататын фирмада бір регионды бақылайтын қызметкер деп ойлаңыз. Сіз сатып алуды ұсынбай тұрып, алдымен мына техникаларды қолдансаңыз болады. Мысалы: «Шаштың түсуін тоқтатқыңыз келе ме?», «Шаштарыңыздың жарқырап тұрғанын қалайсыз ба?», «Шаштарыңыз тезірек өссін, қайызғақ түспесін, оңай таралсын, қалың болсын дейсіз бе?». Осы тектес сұрақтарды көбейте беруіңізге болады. «Иә» деген жауап алынатын осы сияқты сұрақтардың үшеуін қойсаңыз жетеді. Адамның сатып алу ниетін арттыру мақсатында мына сұрақтарды пайдалансаңыз болады: «Осы айтқандарымның барлығы әртүрлі өнімдерде емес, бір өнімде болғанын қалар ма едіңіз?», «Бұл сусабынды этикеткасындағы бағасынан жарты бағаға алғыңыз келе ме?» Бірінен соң бірі қойылған осы сынды сұрақтар, айтылғандарды жеке-жеке ой таразысына салуға мүмкіндік бермей, шешім қабылдау уақытын жылдамдатады. 

Бұл техника сауданы аяқтау кезінде де қолданылады. Бізге түсетін міндет, соңғы сөзді айтпас бұрын тұтынушыға «иә» жауабын алатындай сұрақтар қою. Мысалы, сақтандыру компаниясының менеджері өз тұтынушысын көндіруге тырысқанын елестетейік. Ол соңғы ұсынысты айтпас бұрын: «Өзіңізге және отбасыңызға сенімді болашақ қалайсыз ба?», «Зейнетке шыққан соң, жайлы өмірді кім қаламайды, солай емес пе?», «Еш ақша үзілмей, жинақ қорыңыздан қолданып отыру жұмысыңызды жеңілдетпей ме?» деген сияқты «иә» жауабы алынатын сұрақтар қояды. Содан соң осы мүмкіндіктердің барлығын фирма қамтамасыз ететіндігін айтып, негізгі сұраққа көшеді: «Ойымыз бір жерден шыққанына қарағанда, бізбен жұмыс істейтініңізге сенімдімін, солай емес пе?». Айтқан әрбір «иә» жауабы, тұтынушының ішкі түйсігіне оң әсер етіп, сенімі арта түседі. 

Тұтынушыға кері әсер ететін сұрақтардан аулақ болуға тырысыңыз. Өйткені, клиенттің «жоқ» деген әрбір жауабы, оның соңғы шешіміне әсер ететінін естен шығармағайсыз.  Профессор Гарри Оверстрит: «Жоқ» деген жауап – алынуы қиын асу», – деп айтады. Өйткені, адам бір рет «жоқ» деп айтқаннан соң, оның  кісілігі осы жауапты өзгертуге рұқсат бермейді. Енді «жоқ» деп айту дұрыс емес екенін білсе де, намысы жібермей, айтқандарынан айнымауға тырысады. Сондықтан адамдарға оң жауап ала алатын сұрақтар қоя отырып, сөзге бастау өте маңызды.

Бұл техниканың қолданылу аясы өте кең. Көндіруді қажет ететін әрбір сала үшін бұл техника құтқару желеті іспеттес десек артық айтқандық емес. «Көндірудің кілті» атты кітапта Марк Гоулстонның «Өз-өзіне қол жұмсау» хикаясы өте қызықты. Хикая, көндіру техникасын басқа қырынан түсіндіріп, осы техниканың қаншалықты нәтижелі екенін тағы бір рет дәлелдейді.

Айлакер детектив 

Бір адам үлкен сауда орталығының көлік тұрағында, көлігінің ішінде отыр. Ешкім оған жақындай алмайды. Өйткені иегінің астына қару кезеніп алған. Келіссөз жүргізетін топ пен снайперлер шақырылады. Снайперлер әлгі адамның тебіренісін басу үшін, маңайдағы көліктердің артына жайғасып жатты. 

Келіссөз жүргізуші адам ақырын әңгімеге бастайды: «Қалайсыз? Сізбен сөйлесейін деп келдім. Өз-өзіңізге қол жұмсаудан басқа бір жол бар. Басқа таңдауыңыздың қалмағанын білем, бірақ тағы бір мүмкіндік бар».

Көліктегі кісі бақырып қоя береді: «Сен не білесің? Бәрің бірдейсіңдер! Аулақ жүр!»

Келіссөз жүргізуші: «Олай істей алмаймын. Сіз үлкен сауда орталығының көлік тұрағында, өзіңізге қару кезеніп отырсыз. Сізді құтқару үшін, көмектесуім қажет».

«Кет дедім ғой саған! Ешкімнің көмегі қажет емес!», деп айқайлайды тағы да.

Осылайша ұзап кете береді.  Бір жарым сағаттан кейін оқиға орнына басқа адам келеді. Келген кісі тәжірибелі детектив болатын. Адамның өткен өмірі мен болып жатқан жағдай туралы мәлімет детективке берілгеннен кейін, ол келіссөз жүргізіп жатқан кісіге былай деп кеңес береді: «Ана кісіге былай деп айтыңыз: «Басқа барлық жолдарды көріп шықтыңыз. Тығырықтан шығар басқа жолдың қалмағанын ешкім түсінбейтінін іштей сезіну, қаншалықты ауыр екенін біліп отырмын. Солай ғой иә?»

Келіссөз жүргізуші осыларды айтқаны сол екен, әлгі адам: «Иә. Мені ешкім түсінгісі келмейді. Қаперлеріне де кіріп-шықпайды», дейді. Сөйтіп біраз әңгімелеседі. 

Қайтып келген келіссөз жүргізушіге детектив: «Тамаша! «Иә» деген бір жауап алдыңыз соңында. Енді ішке кірдіңіз. Осы жерден жалғастырамыз».

Келіссөз жүргізуші енді тек «иә» деп айтатын сұрақтар қоя бастайды. Ол жұмыстан қуылғанын айтып, басынан кешкендерін санай бастайды. Келіссөз жүргізуші сұрақты тоқтатар емес: «Қатты шаршаған екенсіз. Демек дәл сол кезде сағыңыз сынған екен ғой иә?», дейді.

Ол «иә» деп қолдай жөнелді. Баста ызаға булығып отырған адамның дауысы бәсеңдеп қалған. 

Бірнеше сөйлемнен кейін, ешкімді тыңдағысы келмей тұрған адам, енді сөзге құлақ асып, сөйлесе бастайды. Бұл қалай болды? Адамның осылайша өзгеріп сала беруі кездейсоқтық емес әрине. Мәселенің мәнісі – кісінің ойындағы, бірақ айтпаған сөздерінде жатқан еді. Келіссөз жүргізушінің сөздері оның ойымен тұспа-тұс келген соң, байланыс құруды қалап, «иә» деп айта бастады.



Share.

About Author

Leave A Reply